Schoolreis en kamp

De maand juni stond in het teken van de schoolreizen en de kampen.

Iedereen heeft ontzettend veel plezier gehad.

28 juni: groep 3 en 4 naar De Waarbeek in Hengelo

Wat hebben wij een leuke dag gehad. De kinderen hebben zich goed vermaakt in het park! Bij alle attracties was er wel iets met een waterstraal! Hierdoor had niemand last van de warmte en werd het een topdag!

Kan een afbeelding zijn van 9 mensen en tekst

26 juni groep 1 en 2 naar Het land van Jan Klaasen

Wat een geweldig mooie, zonnige dag ????. Iedereen had er zin in om naar 'Het Land van Jan Klaassen' te gaan. Eenmaal binnen konden de kinderen samen op ontdekkingstocht langs klim,- en klautertoestellen, de reuze glijbaan, het springkussen en nog veel meer. Na het eten en drinken werden we uitgenodigd om naar een 'ouderwets gezellige poppenkast-voorstelling' te komen kijken. We willen iedereen bedanken voor de gezelligheid en hulp.
Kan popart zijn van 5 mensen en tekst

groep 5 en 6 naar Wildlands in Emmen
De groepen 5&6 hebben gisteren een ontzettend leuke dag gehad in Wildlands! Er waren veel dieren te bewonderen en er was ook genoeg te beleven: een spannende boottocht door de jungle, op safari door de savanne en natuurlijk ook nog in de achtbaan!
Kan een afbeelding zijn van 13 mensen

Groep 8 op kamp in Vierhouten
Groep 8 heeft een super mooi kamp beleefd de afgelopen dagen. Het weer was fantastisch en er zijn heel veel leuke dingen gedaan:
???? , zwemmen, ????, eten, ????, in de achtbanen ???? van Walibi, ????, bospel,????, smokkelspel en tussendoor veel tijd om lekker samen te spelen op het veld of in de zwemvijver. Vandaag was de laatste dag en was het tijd om in de ???? ???? naar huis te gaan. Waarschijnlijk is iedereen nu uitgeteld ???? !

Kan een afbeelding zijn van 17 mensen, kamperende mensen en de tekst '2 PIC.COLLAGE COLLA'