Menno Moment kleurt OLT

Eindelijk mocht het weer, na 2 jaren geen Menno Moment, kon alles weer uit de kast gehaald worden. Het thema was Regenboog.

Op donderdag 2 juni werd het Openlucht theater omgetoverd tot een kleurrijk geheel.

Alle kleuren van de regenboog waren aanwezig en wat een prachtig weer.

Het beloofde een avond vol verrassingen, plezier en muziek te worden.

Een ontvangst van een echte Regenbooglady bij de ingang. En doormiddel van kleurrijke vingerafdrukken op het doek met Sjaantje de Koe is er een waar kunstwerk gecreëerd door alle bezoekers. Wat is hij mooi geworden, deze krijgt een plekje aan de muur in school.

De kinderen traden vol enthousiasme op in vrolijke kleding met hun ingestudeerde dansjes op muziek gekoppeld aan kleur.

Niet te vergeten die bomvolle tafels met leuke prijzen voor de loterij. Deze was enorm.

Sponsoren bedankt!

En laten we nog even stilstaan bij een bijzonder tafereel, er verscheen zelfs even een echte regenboog in de lucht en vloog er ook nog een luchtballon over. Dit is ook door de kinderen niet onopgemerkt gebleven.

Als klap op de vuurpijl was het slotnummer, "Vlieg met me mee" van Paul de Leeuw. Het publiek ging allemaal staan en zongen uit volle borst mee. Indrukwekkend, ook voor de kinderen was dit fantastisch om te zien.

Kortom, en avond vol hoogtepunten en een geslaagd Menno Moment!

Bedankt voor jullie bijdrage, hulp en bezoek!

Namens de OR