Laatste schoolweek

De laatste schoolweek stond bol van de activiteiten.

Op dinsdag werd het afscheid van groep 8 gevierd.

De kinderen hadden enorm hard geoefend op hun musical 'herrie op het eiland'. Ze hebben dit opgevoerd met hun eigen gemaakte decor in het mooie theater Berkelland.

Na de musical ging iedereen naar school waar op het plein even tijd was om met elkaar te kletsen en de kinderen als defintief afscheid de school uit werden gegooid.

Op woensdag hebben ze een gezellige dag (en nacht) samen doorgebracht ter afsluiting van hun basisschoolperiode.

Woensdag werd door de OR een leuke verrassing uitgedeeld.

Een speurtocht (die te voet kan worden gedaan) een fietspuzzeltocht, een bon voor een drankje bij De KLOK en een lekker ijsje bij WUESTMAN.

In de vakantie kan iedereen hiervan gebruik maken op een moment dat je het zelf uitkomt.

Dan was donderdag de laatste schooldag gepland.

Er was een leuk poppentheater van 'De Kiekkast' en een springkussen en schmincken op het plein.

De bovenbouw is in zwembad het Vinkennest geweest en heeft daar lekker gezwommen en gespeeld.

Het was een vreemd jaar... en we zijn ontzettend trots op alle kinderen (en hun ouders) hoe ze dit hebben volbracht.

We hopen natuurlijk dat we volgend schooljaar weer 'gewoon' alles kunnen plannen... de tijd zal het leren.

Voor nu: iedereen een fijne vakantie gewenst!

groet, team obs Menno ter Braak