Eindejaarsactiviteiten

Vandaag hebben de leerlingen van groep 5&6 kerstliedjes gezongen voor de bewoners van de Meergaarden.
Daarna hebben we de kerstattentie overhandigd. In allerijl zijn deze afgemaakt deze week, zodat we onze buren (net als andere jaren) fijne feestdagen kunnen wensen!

We hebben een gezellige eindejaarsviering gehad. De tafels waren feestelijk gedekt en iedereen heeft genoten van de hapjes. Op deze wijze hebben we het kalenderjaar 2021 fijn kunnen afsluiten.

Wat een succes was de actie voor de voedselbank. Het heeft maar liefst 12 kratten vol producten opgeleverd. Deze worden gedoneerd aan de voedselbank. De actie duurde dit keer niet zo lang, door de schoolsluiting van volgende week... maar dat is niet te zien aan het eindresultaat.
Zo zie je maar: alle kleine beetjes maken samen een groot gebaar.