Eindejaarsactie en eindejaarsviering

We zijn het jaar 2019 bijna ten einde... wat een gezellige week was het... maar ook een week waarin we afscheid hebben genomen van invalcollega's en vrijwilligers. We zullen hen gaan missen, maar hopen dat ze in het nieuwe jaar eveneens mooie dingen gaan doen.
De eindejaarsviering donderdagavond was sfeervol: na de kerstliedjes van ons popkoor onder leiding van juf Nienke (van Popschool Drums and Dance) liepen we met de lampionnen door de buurt. Midwinterhoornblazers zorgden voor extra sfeer. Hierna konden de leerlingen genieten van alle meegebrachte hapjes. De OR had weer veel werk gemaakt van de aankleding op het plein en in de school.
We sluiten het jaar af met onze donatie aan de voedselbank. Wat was er veel ingezameld!!! Vanmorgen hebben de leerlingen de tassen en kratten vol producten afgeleverd. We kregen een rondleiding door het gebouw en konden daardoor zien hoe de voedselbank functioneert.
Iedereen bedankt de bijdrage en hulp en tot ziens in het nieuwe jaar!

Naar het overzicht