Bruiloft juf Marike en Arjan

Op vrijdag 3 november is juf Marike met haar Arjan getrouwd.
Om 11.00 uur kwamen ze op school aan als prachtig bruidspaar. Marry you speelde op de achtergrond toen ze door de ere haag van kinderen liepen.
Groep 4 had prachtige bogen met hartjes gemaakt en de zilveren slingers vlogen door de lucht.

Ze liepen hand in hand naar het podium waar 2 versierde stoelen klaar stonden.
Daar was ook een buitengewoon bijzonder ambternaar van de burgerlijke stand aanwezig.
Deze ambtenaar heeft samen met groep 4 het bruidpaar getrouwd. Ze moesten zelfs een handtekening zetten en ringen uitwisselen.

Groep 4 had ook nog een aantal vragen bedacht om zeker te weten dat ze elkaar wel echt goed kennen en zeker wisten dat ze konden trouwen. Maar alles
ging goed en het bruidspaar zei volmondig JA!

Na de kus hebben we hard gezongen!

Natuurlijk hadden we gezorgd dat er in alle klassen iets moois gemaakt was voor het bruidspaar en het bruidspaar had voor iedereen iets lekkers.
Groep 4 had een prachtig cadeau verzorgd , speciaal naar de wens van juf Marike.

Het was een geweldig feest met een prachtig bruidspaar......