Openbare Basisschool
Menno ter Braak

De Menno 'boeit'

Betrokken, Veilige omgeving, Leren van elkaar, motivatie en Interesse, Talentontwikkeling. Vanuit deze speerpunten werkt het team van o.b.s. Menno ter Braak aan 'boeiend' onderwijs.

O.b.s. Menno ter Braak is een school waar onderwijs op maat wordt geboden. Op deze manier komen wij tegemoet aan de verschillen tussen leerlingen. Wij staan voor leren met en leren van elkaar. Daarnaast hebben wij een belangrijke pedagogische taak. Het MEERplein is een plein voor jong en oud, waarin de samenwerking in de buurt duidelijk naar voren komt.

Jeroen Sloot Fotografie heeft mooie beelden gemaakt in en boven onze school

Infobulletin April

Juf Corine ziet Sarah

Hieperdepiep HoeraaaaaaaaJuf Corine wordt 50 jaar (en ze staat ook nog eens 25 jaar voor de klas).

Ik ben vandaag zo vrolijk is thema Taalproject 2024

Taalproject 'Ik ben Vandaag zo Vrolijk' Van Gekke Gevoelens naar Toffe Taal, dat was de opdracht dit jaar.

O.b.s. Menno ter Braak & BSO de Menno

De leerlingen gaan van 08.30 uur tot 14.30 uur naar school. De woensdagmiddag is vrij vanaf 12.30 uur. Op school is de mogelijkheid tot buitenschoolse opvang vanaf 7.00 uur tot 18.00 uur. Dit wordt verzorgd in samenwerking met Oqido.

Welkom

Iedereen met belangstelling voor de school is van harte welkom om een kijkje te komen nemen. Neemt u contact op via onderstaande gegevens of het contactformulier op deze site.

Groet, tam obs Menno ter Braak

Locatie coördinator  Marjan Wolterink